Întrebări frecvente


  • Prin ce companie de curierat se face livrarea comenzii?
    Livrarea produselor Joyful Design se face prin firma de curierat rapid DPD Romania.


  • În cât timp va ajunge comanda la mine?
    Produsele se confecționează pe comandă în termen de 2-4 săptămâni. După finalizarea comenzii, aceasta va fi livrată în 24-48h prin curier pe teritoriul României. În afara țării, termenul de expediție se schimbă în funcție de zonă. (Între 3-10 zile lucrătoare).

    Ocazional vor fi produse în stoc care se vor putea livra în termen de 2-3 zile lucrătoare. Acestea vor fi semnalate corespunzător într-o secțiune dedicată.

    Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate în comandă.

    Sâmbăta, duminica și în sărbătorile legale nu se expediază comenzi.



  • Ce fac dacă am primit un produs defect?
    Te rugăm să ne contactezi la contact@joyfuldesign.ro în termen de 24 de ore de la livrarea coletului, menționând numărul facturii și produsul defect. În această situație, pentru care ne cerem scuze, îți vom înlocui produsul sau îți vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de către noi.



  • Ce fel de plăți sunt acceptate?
    Plata numerar la livrarea coletului (ramburs), prin achitarea sumei datorate către reprezentatul firmei de curierat (DPD) sau prin card, direct pe website.



  • Se poate anula o comandă?
    Exista posibilitatea anulării comenzii prin solicitare scrisă la adresa de e-mail contact@joyfuldesign.ro, în primele 2 ore de la plasarea comenzii. În cazul anulării comenzii după ce aceasta a fost livrată, costurile de transport vor fi reținute din plata făcută inițial.